Roztańczone zwiastuny, fotosy z filmu, zdjęcia z planu i wywiady - to wszystko można zobaczyć na profilu, który promuje polską premierę filmu „Step Up 3D" w serwisie społecznościowym MySpace. Tzw. fan page filmu jest dostępny pod adresem http://www.myspace.com/stepup3d. Kampania potrwa do 13 sierpnia 2010.
Profil i kampanię przygotował na zlecenie polskiego dystrybutora filmu, firmy Monolith, Dział Nowych Mediów Media Point Group. Media Point Group ma wyłączność na sprzedaż narzędzi reklamowych w serwisie MySpace na terenie Polski. Poza profilem kampania jest promowana poprzez 2 mln odsłon rectangla do użytkowników serwisu MySpace. Film wejdzie na ekrany kin 6 sierpnia.
We wrześniu podobna kampania z wykorzystaniem fan page w MySpace będzie promowała polską premierę innego tanecznego hitu - „Streetdance 3D". Kampania ma trwać od 10 września do 1 października. Film trafi do kin 24 września.
Fan page to tylko jeden z formatów reklamowych oferowanych przez MySpace, a w Polsce - przez Media Point Group. W ramach serwisu można również korzystać z formatów niestandardowych. Są wśród nich m.in.:
- MySpace Secret Shows - koncerty, o których informacje są przekazywane „w odcinkach", w ostatniej użytkownicy dowiadują się, kto będzie gwiazdą koncertu;
- MySpace Sessions - format podobny do Secret Shows, z tą różnicą, że impreza jest bardziej kameralna, dla niewielkiej liczby osób;
- MySpace Black Curtain - specjalne promocje oraz pokazy przedpremierowe wybranych produkcji filmowych, na które bezpłatnie mogą się udać się entuzjaści profilu promowanej produkcji. Pokaz może się odbywać jednocześnie w kilku miastach;
- MySpace Music Feed - cykliczny program o tematyce muzycznej, formatem przypominający tradycyjne programy telewizyjne. Na MySpace.com można oglądać zarówno odcinek bieżący, jak i wybierać spośród już zrealizowanych, „archiwalnych" odcinków;
- Ślub na MySpace - pary współzawodniczą o przychylność internautów wypełniając określone zadania. Zwycięskiej parze MySpace funduje wesele, ale... Poszczególnych wyborów za nowożeńców dokonują użytkownicy MySpace - to oni wybierają w jakiej sukni ma wystąpić panna młoda, jak ma wyglądać wieczór kawalerski, czym para pojedzie do ślubu, dokąd zaproszeni zostaną goście.
Więcej informacji o narzędziach i formatach reklamowych MySpace znajduje się na stronie internetowej PMPG SA.
PMPG ma wyłączność na sprzedaż narzędzi reklamowych online na stronie MySpace w Polsce. W styczniu 2010 r. Platforma Mediowa Point Group (GPW: POINTGROUP (PGM)) podpisała umowę z Fox International Channels Poland.
Link do strony artykułu: https://wm2.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/fan-page-na-myspace-polska-kampania-filmu-step-up-3-d